Pozdrav svima koji ulazite u ART stranicu! (Likovnu kulturu. Ovdje ćete naći materijale za nastavu.
Budimo kreativni i stvarajmo zajedno. Učimo i zabavljajmo se.
Za početak, molim učenike svih razreda (5-8) da izrade svoje mape, veličine A4 ili A3 materijalima koje imaju kod kuće. Osmislite način na koji će one postati vaš svijet kreativnosti i mašte .” Mašta može svašta”. U njih pohranjujte sve svoje skice, radne materijale, ideje I promišljanja o vlastitim radovima ili umjetničkim djelima. Mogu to biti i radovi van zadanih sadžaja. Uključite i svoje ukućane.
Kada se nađemo u školi bit će zanimljivo to pogledati. Crtajte, slikajte, oblikujte; zabavite sebe i one oko vas. Znam koliko ste kreativni I s veseljem očekujem vidjeti gdje će vas stvaranje odvesti.
Učiteljica Likovne kulture
Tamara Turić
Da biste odmah dobili povratnu informaciju nakon izrade likovnog zadatka, pokušajte se
samovrednovati (kako smo to već činili na satu).
Stvarajući likovni uradak prolazimo kroz razne faze stvaranja. Ako se u svakoj fazi trudimo, tada je rad
uspješno realiziran I veće je zadovoljstvo stvorenim. To je ujedno I način kako vrednovati stvaralački proces.
Koje ćemo vještine i znanja vrednovati u nastavi na daljinu:
- rješavanje likovnog problema
- snalaženje i inventivnost u odabiru materijala za rad
- maštovitost
- originalnost
- tehnička izvedba
- komunikacija
Kroz elemente vrednovanja moći ćete:
vrednovati realizaciju ideje u formi, materijalu I mediju
prepoznati mogućnosti poboljšanja
Pitanja za zadanu temu:
1. Nudi li tvoj rad riješenje likovnog zadatka?
2. Kako si se snašla/o u tehnici kojom si izradila/o rad?
3. Jesi li u radu bila samostalna/an ili ti je bila potrebna pomoć?
4. Je li te netko ili nešto dodatno potaknulo / inspiriralo? Je li to vidljivo na tvom radu?
5. Jesi li u rad unijela/o neku novu ideju?
6. Je li na radu ispalo sve kako si isplanirala/o
7. Jesi li koji trenutak zastala/o da razmisliš kako dalje?
Dragi Svi!
Vrijeme kao relativan pojam, prebacilo nas je na "čekanje" ili on line, na crtu. Rado bismo bili negdje vani i družili se, osjećali sunce na licu, vjetar u kosi... No tu smo gdje smo. Zatekli smo se u vremenu koje nam nešto govori, o nama, o drugima, o planeti Zemlji.
Sigurna sam da u ovim danima promišljamo o životu, njegovim vrijednostima.
Predlažem da u ove dane ususret blagdanu Uskrsa odaberemo Sreću.
Neki kažu da je sreća
- sposobnost da pozitivno gledamo na situaciju
- osjećaj zahvalnosti za ono što imamo
- izbor da budemo ljubazni i velikodušni
Pronađite sami što bi sreća za vas još bila.
Zapitajte se što želi vaše srce, što želi za sebe, što za svoje voljene, što za cijeli svijet.
Tibetanska molitva:
" Neka sva bića dostignu sreću
Neka sva bića budu oslobođena patnje
Neka ni jedno biće nikad ne bude odvojeno od radosti
Neka sva bića borave u spokoju"
Promislite: Što sam danas dobio/la ?
Što sam danas dao/la ?
Neka vaše srce bude RADOSNO
Tko želi neka se priključi zajedništvu ljepote oslikavanja pisanica. Svaka obitelj ima svoje "male tajne" ukrašavanja pisanica (uskršnjih jaja).
Tradicija je to koja seže daleko u prošlost, ali nas svake godine ponovo veseli kao da je prvi puta da to radimo.
Oslikavajte pisanice, budite kreativni i pokažite nam svoju RADOST. Fotografirajte i šaljite u Teams na likovni kanal.
Nije "za ocjenu", već za užitak. Podijelimo radost i sreću!
Neke od vaših lijepih pisanica:
Deni Ljubičić Gabriel Matijević
Leon Babić Mara Čarija Tena Šarić
Marta Došen Mia Dumić
22.4.2020. Dan planete Zemlje
Čuvajmo našu planetu, trebamo je, i ona treba nas!
Marko Džido 7.c
Draga djeco, poštovani roditelji i svi koji ćete razgledati izložbu likovnih radova učenika od 5.-8- razreda nastalih u periodu od 16.3.2020.-12.6.2020. u školi na daljinu!
Radovi proizašli u pozadini jednog neobičnog vremenskog poglavlja, iznjedrili su različita stanja dječje duše koja je bila promatrač ali i akter, prenosilac zbilje i mašte u svakodnevicu.
Marljivost i želja za stvaranjem nečeg novog (posebno u prva dva mjeseca kada od likovnih materijala nije bilo dostupno mnogo, jer su većini učenika mape ostale u školi) bila je pristuna od prvog dana ostanka djece kod kuća.
Ove uratke ne može se dakle promatrati a da se ne uzme u obzir velika paleta različitih emocija i stanja kroz koja su djeca prolazila. Njihova razigranost, strpljenje i hrabrost zaslužuju svako poštivanje i pohvalu.
Uživajte!
https://cutiepiemaya000.wixsite.com/likovnakultura
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |